Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 11:44 - Докато...
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 1021 Коментари: 1 Гласове:
0



Докато виждаш собственото си отражение в очите ми, ще те обичам. 
Докато те обичам, ще сътворявам капки дъжд, в които ще затварям спомените си с теб. 
Докато не пресъхне всяка една капка вода по света, ще шепна името ти. 
Докато пресъхне земята, слънчевите лъчи ще те топлят в тишината. 
Докато слънцето залязва, ще изградя стълба към небето и ще открадна за теб няколко звезди. 
Докато звездите пазят съня ти в тъмнината, аз ще те прегръщам. 
Докато стаиш дъха си в моята прегръдка, няма да заспя. 
Докато умората не ме повали, ще пазя сърцето и усмивката ти. 
Докато съм буден, дори и в съня си, ти властваш над сърцето и ума ми. 
Докато разсъдъка ми позволи, ще те обичам внимателно, без да те нараня. Докато те запазя от себе си, вече ще е късно, защото ще потънеш в любовта ми. Докато разбереш, че ти си любовта на живота ми, вече ще е късно да се спасиш. Докато се опитваш да се спасиш, ще отнемеш живота или останалата част от сърцето ми. 
Докато отнемаш сърцето ми, няма да обърнеш погледа си назад, защото той вече не принадлежи на теб. 
Докато отнемаш сърцето ми, ти ще забравиш, че аз крада погледи и ги запаметявам в съзнанието си. 
Докато запаметявам твоя в мислите си, ти вече притежаваш сърцето ми. 
Докато сърцето ми е твое, в моите очи никога няма да засияе чуждо отражение. Докато в очите ми виждаш само себе си, ще четеш истината, преди да съм изрекъл милиони думи. 
Докато милионите думи се подреждат в изречението, то вече няма да има смисъл. Докато се опитвам да намеря смисъла, ти ще продължаваш да ме обичаш, защото звездите ще бдят над теб вместо мен.            

Ще изгубиш духа си, сънувайки звука на пишещата машина, тя ще пише моите думи към теб. Думите ще летят, за да уловиш само най-подходящите, защото заслужаваш само тях. Аз определям правилата на собствената си игра и ти печелиш.

            Докато виждаш в очите ми радост, трябва да знаеш, че ти си причината за всяка една усмивка, за всяка една сълза. Докато се усмихвам и плача, ще знаеш че те обичам. 
Докато те обичам по своят си начин, няма да те нараня. 
Докато те обичам, само ти ще си моят живот и съдба. 
Докато съдбата си чертая с теб, няма да насилвам нещата, защото имам всичкото време на света. 
Докато света е мой и твоята любов е моя, а там е и ключа към моето сърце. 
Докато само ти притежаваш ключа към сърцето ми, ще те обичам. 
Докато те обичам, отражението на лицето ти ще сияе в сънищата ми.

ОБИЧАМ ТЕ !!!
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marty - Красиво е.
26.10.2007 19:55
И нежно и.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 327974
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930