Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2007 19:52 - За моето слънчице
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 16698 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 14.08.2007 20:21


image

Най-прекрасното чувство на света - да си влюбен!
Събира всичко на едно място ... щастието, настроението и всичко
от което имаш нужда, за да се почувстваш жив! ОБИЧАМ ТЕ ...
толкова много те обичам! Всичко, което правиш или казваш ...
всичко свързано с теб! Обичам очите ти, обичам устните ти ...
обожавам те! Всяка сутрин се събуждам с мисълта за теб,
а вечер си лягам с усмивката ти, която не излиза от съзнанието и
мислите ми ... липсваш ми от момента, в който се изгубиш от погледа ми.
Обичам те, а нима има нещо по-прекрасно от любовта? Обичам гъдела
в корема си, когато погледите ни се срещнат. Обичам дори всяка секунда
когато съм до теб и слушам гласчето ти ... светът сякаш е друг -
никой не съществува за мен освен теб! Няма нищо, което да искам
и да обичам повече от теб! Обичам те повече от целия свят и още толкова!
Просто поглеждам в дълбоките ти очи и там откривам себе си и своето щастие!
Сядам на пода и прегръщам голите си крачета ... поглеждам звездите навън ...
две сълзички се стичат по бузките ми и капят на голите ми колене ...
защо те няма ... нямам ли право поне на малко щастие ... да съм с човека,
който дава смисъл на живота ми?
Искам да съм с теб ... искам го повече от всичко друго на света ...
Замисляла ли си се някога какво е любовта?
За мен любовта си ти! Обичам те ... обичам всяко атомче от теб! Побъркваш ме ...
всяко твое движение, трепване, дори начина, по който пушиш ме влудява!
Луд съм по теб ... не мога да си представя как до сега съм живял без теб!
Ти си точно това, което
винаги съм търсил и искал ... ти си сякаш направена точно за мен!
Колкото повече те гледам, толкова повече осъзнавам колко неизмеримо много
значиш за мен!
Ти ме караш да се чувствам както с никой друг! Не мога дори за миг
да спра да мисля за теб ... не искам дори за миг да те сменя с друга,
не искам да се оглеждам в чужди очи ... когато затворя очи те виждам пред мен ...
виждам прекрасните ти очи и ослепителната ти усмивка ... обичам да те гледам
как се смееш и да знам, че ти е хубаво с мен! Обичам да те галя,
а ти да ме гушкаш ... да те усещам ... да се чувствам спокоен.
Обичам начина по който ми показваш, че ме обичаш! С всеки изминал ден
се влюбвам все повече и повече в теб ... ти си моето щастие ...
ти ме научи да обичам истински ... ти си моето слънце, моя живот ...
Обичам те ... имам нужда от теб, за да продължа да живея!!! 

ОБИЧАМ ТЕ ЛЕНИ!!!

image

Ето и клип направен от мен по същия този текст:





Тагове:   моето,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danistar - :)
14.08.2007 19:29
прекрасно чувство :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 327656
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930