Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2007 02:37 - В моите очи ти си богиня и аз падам на колене!
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 3579 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.08.2007 04:34


image
Ще бъда честен към думите и ще се опитам да бъда смел в начинанието да опиша твоите качества, макар да зная, че това се равнява на десетки стойностни научни издания и на милиони часове усилен труд. Може би ако бях учен щях да разкрия тайната на твоето обаяние, но сега като обикновен човек аз съм просто твой пленник.

Най-много от всичко искам да знаеш, че ти си любовта на моя живот. Не бих си и помислил да те притежавам, защото аз съм този, който на колене трябва да те моли да ме приемеш. Ще бъда винаги до теб и ще те обичам от цялата си душа, до края на земните си дни.

Наблюдавам те от седмици и вече съм абсолютно убеден, че чарът и нежността са най-големите ти оръжия. Те са твоите изразни средства, твоите начини да печелиш мъжете. Ти можеш да излъчваш невинност като едва разцъфнала девойка и в същото време да бъдеш изкусна съблазнителка, която не прощава никому дързостта да те доближи. Ти обладаваш дивна красота и вярвай ми, няма друга на земята, която да желая повече от теб!

Бих искал всеки ден да ти дарявам символ на моята любов – цвете, бонбони... Искам да си близо до мен и да изживея с теб тази изгаряща страст. В моите очи ти си богиня и аз падам на колене! Ти ме вдъхновявяш, даряваш с радост земните ми дни, и ми даваш сили, с които мога да се изправя срещу целия свят.

ОБИЧАМ ТЕ ЛЕНИ!!!
image





Тагове:   Моите,   очи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 326254
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031