Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2008 13:49 - Знай това,Раздяла!
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 1313 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.02.2008 15:59


http://video.neogen.bg/user/normal_m/hb4c28cs310hzcsj9071sseuqe6k83fq/

Сърцето,което биеше щастливо досега,
вече едва тупти…
устните,които жадно докосваха  неините ,
сега остават празни и сами,
очите,които с трепет очакваха да те видят,
сега гледат в далечината,
където се изгуби ти,
гледат и се молят,
че един ден отново ще те съзрат…
гледат и плачат,
събрали болката от щастието,
което ги напусна.

Едни ръце,
които доскоро 
усещаха топлината на твоите,
сега стоят студени 
и копнеят за твоята жар.

Тих глас,
който до скоро мълвеше
”Обичам те”,
сега едва прошепва
”Върни се!”.

Лицето,
чието вечен спътник 
бе усмивката,
сега познава единствено сълзите…

Защото всичко свърши…

Защото щастието си замина.

Защото вярата ,
че животът е хубав умря,
в момента в който 
ти си тръгна.

Раздяла,защо си тук!!!

Не можеш ли 
да си намериш други жертви,
а си вкопчила 
безпощадните си зъби 
в моето сърце…
то кърви …
и единственото,
което мога да видя сега,
е неиното име…

единственото,
което мога да чуя ,
са неините стъпки,
отекващи в сърцето ми,
винаги там,
винаги на сигурно място,
където никой 
няма да ми я открадне!

 Да,Раздяла,
ти можеш да ми отнемеш щастието,
можеш да ми отнемеш хората,
на които държа 
и без които не мога,
можеш да ми отнемеш надеждата,
но знай едно - 
никога няма да успееш 
да ми отнемеш любовта.

Тя е вътре в мен!

Не можеш да ми я вземеш,
отдавна съм я скрил
 на сигурно място 
в сърцето си,
където никой и нищо 
не може да ми я отнеме 
или нарани…
то ,
сърцето кърви,
но тя е здрава!

И винаги ще бъде!

Защото аз 
може и да умра един ден,
но тя ще е вечно жива.

Знай това,Раздяла!

Сърцето може да ме боли 
заради теб,
но аз няма 
да се оставя да ме надвиеш.

Защото това,
което ти искаш да победиш 
е много по-силно от теб!

Защото аз 
ще те удавя в сълзите,
които изплаках,
ще те изгубя сред спомените,
таящи се в паметта ми,
ще те изправя пред силната обич,
която изпитвам 
и тя ще те смачка.

Защото ти си слаба,Раздяла.

Любовта е много по-силна от теб!

Само тя може да изтрие сълзите ми,
да ми върне щастието,
което ти отне,
да ми върне усмивката,
която загубих.

А ти ще отидеш при някой друг ,
за да му откраднеш всичко,
на което държи,
но знай едно:
Ти никога не ще убиеш  любовта!

 Знай това,Раздяла! 

Запомни го добре!!!

Тя винаги ще бъде тук,
винаги ще властват в моето сърце,
а ти можеш само да го нараниш,
но не и да го накараш 
да спре да бие…
защото докато обичта е там,
то винаги ще тръпне ,
винаги ще тупти,
заедно с Неиното сърце.

http://video.neogen.bg/user/normal_m/hb4c28cs310hzcsj9071sseuqe6k83fq/




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 326284
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031