Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2008 04:57 - колко силни и в същото време колко уязвими...
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 3332 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 08.02.2008 05:01


Ей така спонтанно докато седях в колата си и гледах хората които преминават край мен се замислих за нещата около живота си - в същото време видях да минава край мен последния човек който съм обичал.Мина покрай мен заедно с приятеля си, с неговата кола.Не знам до колко живота и е потръгнал, нито до колко щастлива се чувства, но не мога и да се наемам да правя изводи.Знам за себе си... виждам че в този момент живота ми буквално е спрял... не че някога е бил кой знае колко по-добър, но сега мога да го определя като етап който аз съм нарекъл "черна дупка". Всеки /или почти всеки/ има такъв етап. Това е момента в който живеем без цел, без онези как им казваха... приятни моменти в които се усмихваме. Всичко което ни се случва е напълно без лично и без интересно за нас. Спим, работим, сядаме на кафе с някой познат, но сякаш ни е все едно къде сме. От толкова мрачни моменти и безразличие дори ни е все едно какво пием или какво ще ни говори човека срещу нас. Ставам и започвам работа с единствената мисъл да доиде отново момента в който ще се прибера и ще се пренеса на онова спокойно място наречено "сън". Но за мое голямо съжаление вече дори там не намирам спокоиствие. Времето ми прекарвано в спане става все по накъсано по простата причина че постоянно сънувам неприятни сънища и се будя. Наистина започвам да осъзнавам факта че поредната "черна дупка" в която съм... май този път се оказва доста дълбока. Единствения път който се вижда  е само и единствено право нагоре по отвестните стени... нещо на пръв поглед непосилно за постигане като се има предвид че сме се родили без крила и без възможността да имаме такива в последствие. И в този ред на мисли стигам до извода колко силни и в същото време колко уязвими сме ние... съществата наречени хора.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redzone21 - Хей :)
08.02.2008 05:44
Хей, я малко по-позитивно :) Всичко ще се оправи. Повярвай ми, всичките проблеми са преходни. Колкото и сериозни изглеждат сега.

Защо не отидеш на някое парти или да направиш нещо лудо... нещо което не си правило досега :)
Let it go :) ENJOY THE MOMENT!
цитирай
2. terezka - ПРОТИВОРЕЧИЯ
21.02.2008 12:33
В НАЧАЛОТО НА БЛОГА СИ ПИШЕШ, ЧЕ ГО ПОСВЕЩАВАШ НА ЛЕНИ, ЧОВЕКЪТ, КОЙТО ИСТИНСКИ ОБИЧАШ, А ТУК ПИШЕШ " последния човек който съм обичал"! ОРИЕНТИРАН ЛИ СИ КОГО НАЙ-НАКРАЯ ОБИЧАШ? ИЛИ ТОВА ПО-НАГОРЕ Е САМО ЕДНА ЛИТЕРАТУРНА ИЗМИСЛИЦА?
НЕЩО МИ СЕ ГУБИ НИШКАТА ПРИ ТЕБ!
цитирай
3. milomomi4e - да наистина всичко е много объркано
21.02.2008 16:51
но това е само на пръв поглед... накратко ние бяхме заедно но тя си тръгна от мен... аз я обичам много... наистина много тя е последния човек които съм обичал и обичам... за жалост въпреки че постоянно ми повтаря че ме обича много все пак реши да е с друг а не с мен.Та така... обича ме ама няма да е с мен... предпочита да си е с него пък мен да си ме обича... то и на мене ми е адски объркано ама няма как да ми стане по ясно... тя така и не прави нищо да е с мен... само ми повтаря колко ме обича...
цитирай
4. анонимен - много обичи, много нещо
21.02.2008 18:12
днес четох от теб, миломомиче (всъщност ти момиче ли си или момче, или пък обратна?), че обичта е само една, а сега пишеш, че тя е последната ти обич.Малко абсттрактно се изразяваш и не може да се разбере, то не че е моя работа да се мешам в чуждите отношения, но след като го пишеш в блога...,
вие реално ли сте били заедно или виртуално, както взе да става много модерно напоследък? И ти каква обич си и предлагал и каква търсиш от нея - виртуална или реална?
Извинявай за бруталната намеса във вашите взаимоотношения, но след като си започнал да споделяш - сподели до край.
Иначе стихотворенията са ти много хубави и поне изглеждат да са искрени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 327774
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930