Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 17:19 - Искаше ми се...
Автор: milomomi4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0



Искаше ми се...


Искаше ми се светлина, докато не разбрах, че и в мрака има светлина.
Искаше ми се топлина, докато не се опарих.
Искаше ми се една голяма лъжа, докато не чух звукът на истината.
Искаха ми се ласки, докато прегръдките не ме задушиха.
Искаше ми се само разум, докато не разбрах, че той е необходим, но не винаги достатъчен.
Искаше ми се да порасна, докато не станах достатъчно голям.
Искаше ми се усмивка, докато не се усмихнах през сълзи.
Искаше ми се щастие, докато не усетих щастлива болка.
Искаха ми се много приятели, докато останах без нито един.
Искаше ми се смях, докато не намерих смисъл в сълзите.
Искаше ми се да бъда смел, докато не разбрах, че страховете се преодоляват.
Искаше ми се винаги да съм искрен, но видях, че понякога най-искрени са премълчаните слова.
Искаше ми се да говоря, докато не останах без глас.
Искаше ми се да съм добър, но бях малко по-лош, отколкото добър.
Искаше ми се да мога да задържам емоциите дълбоко в себе си, но се  уверих,  че емоцията е нужна, за да усещаш, че си жив!
Искаше ми се никога да не вали, но само той скриваше сълзите ми.
Искаше ми се да съм на върха, докато не го изкачих.
Искаше ми се да съм красив, до деня, в който съзрях грозната красота.
Искаше ми се да съм първи, докато не станах единствен.
Искаше ми ми се всяко нещо да има начало, но не и край, но разбрах, че във всеки край се крие ново начало.
Искаше ми се да имам всичко, докато не получих достатъчното.
Искаше ми се да си отида, но спрях.
Искаше ми се да имам нещо, докато не останах с нищо!
Искаха ми се сънища, докато не видях, че реалността е по-красива от тях!
Искаха ми се мрежи, но се оплетох.
Искаха ми се стълби, но не се научих да се качвам.
Искаше ми се тръпка, но само изтръпнах.
Искаха ми се преживявания, но не успях да ги преживея.
Искаше ми се свобода, докато не попаднах в собствения си плен.
Искаше ми се въздух, докато не се задуших.
Искаше ми се всички да ме виждат, а станах невидим.
Искаше ми се да летя, докато не паднах.
Искаше ми се да мога да променя съдбата, докато не осъзнах, че съдбата е тази, която променя всичко!
Искаше ми се да мога много, но не можех нищо.
Искаше ми се да имам много, но получих едно.
Искаше ми се да съм неповторим, докато не разбрах, че всичко, което се променя, губи чара си!
Искаше ми се да мечтая, докато не постигнах.
Искаше ми се да спя, докато не се събудих.
Искаше ми се да е лесно, докато не видях трудността на лесното.
Искаше ми се всичко да е безгрешно, но започнах да правя грешките си без грешка.
Искаше ми се мир с другите, а бях във война със себе си.
Искаше ми се спокойствие, докато не разбрах, че нервите успокояват.
Искаше ми се да имам сърце, докато не го загубих.
Искаше ми се да се чувствам цял, но се почувствах разбит отвътре - без душа и сърце.
Искаше ми се да съм сам, докато не останах насаме със себе си.
Искаше ми се да не срещам Любовта, но се запознах с нея лично.
Искаше ми се само собственото ми щастие, докато не видях, че чуждото щастие компенсира моето нещастие.
Искаше ми се да не търся щастие, но го намерих.
Искаше Ми се, но вече НЕ...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milomomi4e
Категория: Тя и той
Прочетен: 327869
Постинги: 125
Коментари: 48
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930